Translate

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Syreny

Witam :)

Dziś napiszę co nieco o syrenach. Jest to temat dosyć krótki. Syrenami interesowałam się dawno temu, dlatego musiałam nieco odświerzyć pamięć i notatka pojawia się dopiero teraz (planowałam napisać ją w czwartek bądź piątek).
Zaczynając temat muszę na wstępie napisać, że nie będę tu zamieszczać żadnych zaklęć, które mają na celu zamienienie człowieka w syrenę, z prostego powodu-czegoś takiego nie ma. Jesteś albo człowiekiem, albo syreną, koniec kropka. Syrena wygląda jak hybryda człowieka i ryby, co w sumie jest prawdą; Jednak nie stało się to na skutek zaklęć, czy czego tam jeszcze, a na skutek ewolucji. Miliony lat temu większość ludzi postanowiła żyć na lądzie i na nim na zawsze pozostać, jednak niektórzy z nich postanowili poznać głębiny oceanów i tam "koczować". Jak zamierzali tak zrobili. Z biegiem milionów lat ludzie ewouowali do tego stopnia, iż posiadają rybi ogon, błony między palcami (bardzo możliwe że posiadają również skrzela). Są po prostu przystosowani do życia w wodzie i przykro mi, ale w niczym (poza ogonem) nie przypominają syrenek z serialu "H2O Wystarczy kropla wody". :)
Nie mają również wielu włosów, gdyż nie są im w niczym potrzebne... wyglądają po prostu nieco inaczej. 
Dlaczego syreny do dzisiaj są jedynie spekulacjami? (chociaż powoli przestają nimi być)
Dlatego, że większość Ziemi pokrywa woda, a przez ludzi jest ona zbadana jedynie w 3%. Co to 3%? Po prostu nic. Nie wiemy co tak naprawdę dzieje się w głębinach. Z tego co się orientuję, są dowody mówiące o istnieniu syren. Dawniej znajdywano szkielety, które budową przyponiały syreny, ale nie tak dawno temu znaleziono w wnętrznościach rekina resztki, zdecydowanie o syrenich kształtach. Bodajże 8 lat temu dwaj chłopcy nakręcili filmik na którym znaleźli syrenę. Nie taką udawaną jak się wam wydaje, ponieważ chłopców zmuszono później do milczenia. Stany Zjednoczone niedawno zablokowały pewne strony internetowe mówiące prawdę o syrenach. Gdyby była to fikcja, dlaczego mieliby to robić? 
Zachęcam was do obejrzenia filmu Animal Discovery Marmaids: The body found (zwiastun). W filmikach na tej stronie, jest komputerowo odtworzona syrena, na podstawie znalezionych resztek.
Jeżeli chcecie, TU jest oryginalny filmik o którym wspominałam, którego urywki są na filmie, ale ostrzegam jeżeli macie słabe nerwy, gdyż filmik wcale nie jest przyjemny. 

Na dziś to tyle. Następną notatkę (o tabliczce Ouija) postaram się napisać jeszcze w tym tygodniu. Jeżeli chcielibyście żebym napisała o czymś co wam akurat interesuje, piszcie w komentarzach :)

Wampirolandia

4 komentarze:

  1. Za czasów fascynacji syrenami oglądałam różne filmiki, ale na te nie natrafiłam. Szukałam tego drugiego, bo kolega dużo mi o nim opowiadał i dopiero dzięki Tobie znalazłam :)
    Czekam na notkę z tabliczką.
    Pozdrawiam
    http://no-one-lives-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej... nie wiedziałam, że syreny to jakieś potwory :0
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syreny to nie potwory, tylko wynik ewolucji człowieka.
      Zapewne dla Syren, to my wyglądamy jak "potwory" :)
      Wampirolandia

      Usuń
    2. No tak. Chyba masz racje ;)
      Hania

      Usuń