Translate

poniedziałek, 29 lipca 2013

Problem

Witam :)

Nie pisałam w poprzedniej notce, ale dopiero wczoraj wieczorem wróciłam znad morza, gdzie nie miałam jak pisać notatek :)
Tak więc chciałam się dzisiaj za to wziąść i mam problem, ponieważ nie wiem jak. 
Nie wiem co na temat Wampirów chcielibyście jeszcze usłyszeć ponieważ nie ma żadnych komentarzy z pytaniami (na co choćby jedna notatka mogłaby być poświęcona), nic. W ustawieniach bloga zmieniłam, że anonimowi przyjaciele też mogą komentować, ponieważ z tego co widzę na innych blogach, to właśnie głownie animowi komentują. 
Tak więc proszę odezwijcie się, bo nie wiem czy chcecie abym rozwijała temat Wampirów czy również czarownic, wilkolaków, zmiennokształtnych, syren, duchów, sztuczek umysłowych, co chcecie :)

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Co do sztuczek umysłowych... prosiłabym, być opisała, jak dokładnie wygląda proces przejmowania kontroli nad umysłem człowieka. Co wtedy się z nim dzieje. Jeśli napiszę tę notkę, proszę powiadom mnie tutaj:
    http://recenzje-missbloody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że zmieniłaś żeby byli też anoninowi. Mogłabyś napisać coś o syrenach bardzo sie nimi interesuje. ;)
    /Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Od początku czytam twojego bloga ale nie mam swojego konta i nie mogłam dodawać komentarzy. Bardzo bym chciała żebyś napisała coś o tabliczce Ouija. Plissss *-*
    /Pipi

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosiłabym o rozwinięcie wątku przemiany w wampira. Czy koniecznie osoba chcąca się w niego przeobrazić potrzebuje drugiego wampira?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń