Translate

niedziela, 24 marca 2013

Powitanie

Witam :)

Blog oczywiście, co po nazwie widać, utworzony z myślą o wampirach. Na tym blogu chcę głównie publikować wasze doświadczenia z wampirami, wszelkie informacje, jak również rozwiązywać wszelkie problemy :) Jeżeli chodzi o listy to przesyłajcie na adres wampiry.histore@gmail.com . Naturalnie zapewniam anonimowość. Wiem, że dla niektórych to dziwne. "Dopiero co utworzyła bloga a ja mam się już z nią dzielić swoją historią". Blog jest właśnie temu poświęcony. Dzięki waszym listom i historiom blog będzie rozkwitać i rozszerzać wiedzę każdego z nas, bowiem każdy ma swój punkt widzenia w stosunku do wampirów :) Nie wiem dlaczego tracić czas, dlatego właśnie przeszłam od razu do rzeczy :p 
Może i nie mam wielkiego doświadczenia w tej dziedzinie, ale od paru lat interesuję się okultyzmem, sztuczkami umysłu, lubię czytać i jeszcze raz czytać, więc pozbierałam wiele informacji i jestem pewna że mogę pomóc lub po prostu zainteresować.
Szczerze powiedziawszy to jest mój pierwszy blog i nie wiem jak się do tego zabrać więc wybaczcie. 
Interesuję się wampirami, mam wiedzę = moja pomoc
I tyle :D
Czekam na listy z historiami na temat wampirów, poglądami, pytaniami, pomysłami na posty :)
Mam nadzieję poszerzyć moją i waszą wiedzę, więc jeszcze raz przypominam:
wampiry.historie@gmail.com  <--- tu wysyłajcie. 
Aha, dobrze by było abyście w "temacie" napisali tematykę waszego listu, np. "spotkanie z wampirem", "poglądy na temat wampirów" itp.

Dziękuję za uwagę ! Do napisania (mam nadzieję) już niedługo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz